Jakość usług wsparcia — to gwarancją stabilnego funkcjonowania i udanego rozwoju informacyjnego systemu. Właśnie fachowe wsparcie zabezpiecza obniżenie ryzyka Klientów, oszczędność czasu i pieniędzy. Kompania "Centrum Kompetencji ECM Sp. z.o.o." okazuje szczególną uwagę technicznemu wsparciu swoich zleceniodawców. Rozwijając usługi wsparcia, orientujemy się na podwyższenie efektywności współpracy z klientami i partnerami.
Dla wygody klientów i partnerów ten rozdział zawiera pełną informację na temat usług wsparcia firmy "Centrum Kompetencji ECM Sp. z.o.o."

Rodzaje technicznego wsparcia:

Bazowe techniczne wsparcie nadaje się organizacjom z czynnym Abonamentem na odnowę wersji każdej z naszych ЕСМ systemów. Abonament na odnowę wersji systemu na okres jeden rok nadaje się przy zakupie podstawowego systemu ECM, nadal jego należy kupować regularnie.
Bazowe techniczne wsparcie obejmuje następne rodzaje usług:
  • Incydentalne wsparcie;
  • Obróbka zapytań na obsługę;
  • Standardowy dostęp do portalu wsparcia;
  • Bazowe techniczne wsparcie rozprzestrzenia się tylko na standardowej funkcjonalności systemów ECM;
  • Wsparcie niestandardowych rozwiązań, stworzonych na bazie ЕСМ systemu.
Istnieją następne dodatkowe opcje technicznego wsparcia:
  • Priorytetowe incydentalne wsparcie. Opcja skraca czas reakcji na incydenty, dostępna tylko przy obecności abonamentu na odnowę systemu.
  • Konsultacje użytkowników, administratorów i projektantów. Wszystkie dodatkowe opcje opłacają się odpowiednio do czynnego cennika.

Kontaktowa informacja i reżim pracy służby wsparcia Kompanii "Centrum Kompetencji ECM Sp. z.o.o." :

Reżimy pracy Służby wsparcia: poniedziałek-piątek z 09:00 do 18:00.
 
Całodobowe wsparcie w reżimie 24/7 nadaje się zgodnie dodatkowych porozumień w ramach umowy SLA
Współrzędne Służby wsparcia i reżimy pracy kanałów związku:
  • jedyny portal wsparcia wszystkich klientów i partnerów support.ecm-center.pl;
  • E-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
  • telefon + 48 89 650 26 64;
  • od poniedziałku do piątku z 09:00 do 18:00.
 

 

Prezentację

Zamów bezpłatna prezentację i poznaj

Zamów
  • ABBOTT

    Abbott - międzynarodowa kompania, działalność której jests kierowana na poprawę życiu ludzi kosztem opracowania produkcji i technologii w zakresie lecznictwa.  Szeroka gama zaawansowanych rozwiązań w dziedzinie diagnostyki, urządzenia medycznego, dziecięcego i leczniczego żywienia, a również przyznanych na rynku leków pozwala Abbott służyć ludziom w ponad 150 krajach. W Abbott zatrudniono około 69.000 osób po całym świecie.

  • TEVA

    Firma "Teva Ukraina" jest częścią Teva Corporation, wiodącego międzynarodowego koncernu farmaceutycznego, która specjalizuje się w rozwoju, produkcji i wprowadzaniu do obrotu leków generycznych i oryginalnych  i substancji farmaceutycznych.

  • EFES

    Efes Ukraina - jednym z liderów ukraińskiego rynku piwa, jest własnością Efes Breweries International i częścią międzynarodowej grupy Efes.

    Efes Ukraina produkuje i importuje na Ukrainę popularne lokalne i międzynarodowe marki piwa: Miller Genuine Draft, REDD'S, «Stary Melnik z beczki», «Żygulowskie rozlivnoe», «Złota Beczka», Velkopopovický Kozel Svetly, Amsterdam Nawigator, Amsterdam Mariner, « Kruzka Swiezego», «Biały Niedźwiedź», «Sarmat», «Żyguli».

  • Ukrlandfarming

    Grupa Ukrlandfarming jest największym na Ukrainie pionowo zintegrowanym agrarnym holdingiem, największym w kraju i ósmym w świecie bankiem urodzajnej czarnoziemowej ziemi placem 653 tys. hektarów.

  • Wszyscy klienci

Aktualności

"Lan Service" będzie wprowadzał platformę Docsvision w Ukrainie 26-11-14 - Kompania "Docsvision" - projektant systemu kierowania dokumentami... More detail
Firma «LAN SERVICE» wygrała tender na optymizacje procesów biznesowych grupy firm «Nowe produkty» Firma «LAN SERVICE» wygrała tender na optymizacje procesów biznesowych grupy firm «Nowe produkty» 14-11-14 - «LAN SERVICE» znajdzie «słabe miejsca» zleceniodawcy i zrobi... More detail
CCN LANS 5 Lat CCN LANS 5 Lat 07-04-14 - Centrum LANS w Kijowie (Kompania "Lan Service") już raz 5... More detail
"Lan Service" zaczyna wspierać system budżetowania i zarządzania finansami PRESTIMA w Ukrainie 28-12-12 - Kompania "Lan Service" - certyfikowany partner "Directum" w Ukrainie,... More detail